Jak vypadá lekce po telefonu

Představení telefonní výuky od lektorky Markéty:

 

Jak se určí termíny?

 

Termín se stanoví jako rozmezí 1 hodiny během dne (od 09:00 do 18:00), kdy vám lektor může zavolat, tedy například mezi 13:00 a 14:00.

 

Jak vypadá lekce?

Každá lekce má předem dané téma, na kterém se domluvíte s lektorem v závěru lekce předcházející.

Téma ukázkové lekce si domluvíte s lektorem během vstupního pohovoru.

 

 

Každá lekce je rozdělena na 2 části

1. část: Vlastní komunikace s lektorem

  • V této části formou rozhovoru mluvíte s lektorem o zvoleném tématu,
  • odpovídáte na jeho otázky,
  • formulujete vlastní názory.
  • Tato část trvá 5 minut.

2. část: Zhodnocení, doporučení, řešení nedostatků

  • V druhé části Vám lektor poskytne zhodnocení vašeho projevu,
  • upozorní na nedostatky,
  • navrhne postup jejich odstranění.
  • Nakonec se domluvíte na tématu pro další lekci.
  • Druhá část trvá rovněž 5 minut.

 

 

Zpětná vazba

Po skončení lekce (v následujících hodinách) vám lektor zašle na e-mail písemnou zprávu o proběhnuvší lekci, přehled slovní zásoby, kterou byste si měli v souvislosti s tématem osvojit, a téma následující lekce spolu s internetovým odkazem na zdroj informací k tématu další lekce.

V pátek každého týdne trvání kurzu vám lektor pošle shrnující mail za celý uplynulý týden.

Také na konci celého kurzu dostanete souhrnný mail s hodnocením vašeho pokroku a certifikát o absolvování kurzu.

 

Rušení a nahrazování lekcí

Řídí se Všeobecnými obchodními podmínkami pro poskytování individuální výuky Jazykovou školou EUFRAT, divizí společnosti EUFRAT Group, s. r. o., platnými od 1. 1. 2016

 

Jazykové kurzy

NEVYBRALI JSTE SI Z NAŠÍ NABÍDKY NEBO JEN POTŘEBUJETE PORADIT?

KONTAKTUJTE NÁS:

EUFRAT@EUFRAT.CZ
T +420 606 665 766

LTweb